Nasz pierwszy projekt. Czteroosobowy kamper na bazie Jumpera L2H2 z piętrowym łóżkiem. Fajny rozmiar, mocny trzylitrowy silnik. Zabudowa z ceiby, panele winylowe na podłodze. Fotowoltaika z mppt Victron Enegry 175W. Ogrzewanie typu Webasto. Ciepła woda - Truma B10. Taras z drewna na dachu.
Kultowa Toyota LC120 uzbrojona w zabudowę szufladową i namiot dachowy. Auto przygotowane do turystyki offroadowej. Snorkel, opony A/T, lift zawieszenia, trapy i LEDbary. Lodówka kompresorowa, kuchenka dwupalnikowa, 65L wody, prysznic. Ogrzewany przez webasto czteroosobowy namiot. Dodatkowy akumulator, fotowoltaika przenośna, separator ładowania.
Ekonomiczne, pięcioosobowe auto z namiotem dachowym i rozkładanym łóżkiem w środku. Zabudowa w bagażniku z lodówką kompresorową, ciśnieniową instalacją wodną i dwupalnikową kuchenką gazową. Dodatkowy akumulator ładowany z fotowoltaiki na skorupie namiotu oraz alternatora podczas jazdy. Ogrzewanie typu Webasto. Markiza.
Kampervan z bardzo dobrym wyposażeniem na fajnej bazie Ducato L3H2. Funkcjonalna zabudowa z lekkiej ceiby, zabezpieczonej twardym olejem. Bambusowe blaty. W środku wygodne łóżko o wymiarze 192 x 140cm oraz mniejsze, rozkładane ze stolika. Łazienka z prysznicem i toaletą kasetową. Ogrzewanie kampera i wody Truma Combi, energooszczędna lodówka kompresorowa od ABeM, sterowanie elektryką CBE PC100. Fotowoltaika 320W, bateria 142Ah. Istalacja 230v, ładowarka 12v, przetwornica 2,5kW. Na dachu taras ze sklejki.
Niewielki, dwuosobowy kampervan zbudowany z myślą o przystępnej cenie. Powstał na starszej, ale znakomicie utrzymanej bazie - Oplu Vivaro z podniesionym dachem. Zabudowa z lekkiej sklejki, kompresorowa lodówka, fotowoltaika. Ogrzewanie typu Webasto, ciśnieniowa instalacja wodna. Zrezygnowaliśmy tu z instalacji gazowej, stosując przenośną kuchenkę zasilaną kartuszem.